آموزش گام به گام تولدت مبارک با گیتار

آموزش گام به گام آهنگ تولدت مبارک، یک دوره رایگان و مبتدی برای بچه هایی است که در مراحل اولیه یادگیری گیتار هستند. این آموزش در گام سل ماژور تنظیم شده است تا بدون آکورد باره دار بتوانید آن را اجرا کنید. برای زیبا تر شدن،  بخشی از ملودی اورتور نیز به شکلی ساده آموزش داده شده است.

دقت کنید اجرای بخش اورتور برای زدن این ترانه الزامی نیست و اگر زدن این بخش برای شما سخت است می توانید آن را اجرا نکنید و یکراست با ریتم و آکورد خواندن ترانه را شروع کنید.

در اپیزود آموزش ریتم، یکی از کاربردی ترین ریتم های شاد ایرانی آموزش داده شده است که به واسطه یادگیری آن می توانید آهنگ های 6/8 دیگری را نیز بزنید.

بخش آخر به شکل ساده و کلمه به کلمه نحوه اجرای شعر را به شما توضیح می دهد. برای اجرای روان و زیبای ترانه باید این بخش رو بارها و بارها اجرا کنید و با مدرس همخوانی کنید تا به مرور زمان روی آن مسلط شوید.

اگر هنوز در مراحل خیلی ابتدایی هستید و نحوه گرفتن آکورد ها را نمی دانید می توانید دوره رایگان آموزش آکوردهای گیتار را نیز در سایت لامینور مشاهده کنید تا درک بهتری از آکوردها، انگشت گذاری اونها و نحوه اجراشون بدست بیارید.

این مسیر آموزشی شامل (11) دوره است. مدت زمان این مجموعه ویدیویی آموزش گیتار (05:24:51) می باشد. همچنین در برخی از اپیزودهای اموزش گیتار این دوره ها یکسری فایل پیوست برای تمرین بهتر برای شما قرار داده شده است.