8 آکورد شب یلدا برای گیتاریست ها

با نزدیک شدن شب یلدا همه به جنب و جوش میوفتند و دوست دارند برای این شب زیبا یه کارایی بکنند. گیتاریست ها هم مستثنی نیستند و همیشه برای این شب دنبال آکوردهای شب یلدا می‌گردند. به همین مناسبت ما هم تو وب سایت لامینور چند تا آکورد جذاب برای شب یلدا رو آماده کردیم که در ادامه این پست می تونید اون ها رو ببینید و استفاده کنید. راستی یادتون باشه اگه از این آکوردهای شب یلدا خوشتون اومد و اونها رو زدید می‌تونید از ویدیوی خودتون فیلم بگیرید و برامون بفرستید تا با نام خودتون تو صفحه آکوردها قرار بدیم.

شب یلدا و آکوردهای جذاب

بزارید یه کوچولو هم درباره شب یلدا توضیح بدیم : شب یلدا یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود.

یلدا به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر ،آخرین روز پاییز، تا طلوع آفتاب در اول ماه دی ،نخستین روز زمستان، گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی فاخر و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. پس از سروتنقلات، قصه‌گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ رایج است.

این شب یه شب خیلی دوست داشتنی برای ایرانی هاست و همه تلاششون رو می کنند که تو این شب اوقات زیبایی رو برای خودشون، دوستاشون و خانوادشون رقم بزنند. امیدواریم که این شب دوست داشتی برای شما هم به خوبی و خوشی سپری بشه و حسابی خوش بگذرونید.

آکوردهای مخصوص شب یلدا برای گیتاریست ها

شما دوستان عزیز لامینوری می تونید آکوردهای آهنگ های شب یلدا را در لینک های زیر مشاهده کنید،همچنین می تونید در بخش دیدگاه ها هم نظراتتون رو برای ما بنویسید.

1- آکورد آهنگ شب طولانی از علی مولایی
2- آکورد آهنگ یلدا از رستاک
3- آکورد آهنگ شب یلدا از حامد محضرنیا
4- آکورد آهنگ شب یلدا از کوروش یغمایی 
5-  آکورد آهنگ نازنینم
6- آکورد آهنگ یه دیوونه از خزر
7- آکورد آهنگ دل یار 
8-
آکورد آهنگ حس مبهم 
امیداریم از نواختن این آهنگ ها لذت ببرید،و زمان خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید.

دیدگاه ها(7 دیدگاه)

  1. کاربر مهمان

    5 سال پیش

    درود بر شما خدمت بزرگي به هنرمندان ، هنرزوستان و هنر آموزان كرديد با اين فضاي خوب و پيج ارزشمندي كه ايجاد كرديد سپاسگذارم

  2. کاربر مهمان

    5 سال پیش

    سلام و درود. لطفا با توجه به مناسبتهايي مانند جشن تولد، شب يلدا، روزهاي مادر و پدر، تحويل سال و غيره، آموزشهاي ترانه هاي مناسبتي را در دستور كار قرار دهيد. براي گيتاريست ها بسيار جالب و كاربردي خواهد بود و مخصوصا محافل خانوادگي را گرمتر خواهد كرد. سپاس از توجه شما.

    • جلال برآبادی ( مدیریت )

      5 سال پیش

      مرسی رضا اره این پیشنهاد خود کاربرای سایت بوده و ما هم تلاش می کنیم که بتونیم مطالب را با این دسته بندی ارائه کنیم قبلا هم مطلبی رو با عنوان 10 آکورد ساده برای گیتاریست ها منتشر کردیم که استقبال زیادی از اون شده

  3. کاربر مهمان

    5 سال پیش

    دمتون گرم دنبال یه آهنگ خوب برای شب یلدا بودم که تمرین کنم تو دورهمی دوستامون بزنم.فقط یه مشکلی که من دارم اینه که وقتی میخوام تو جمع اجرا کنم استرس میگیرم میشه لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم؟

    • جلال برآبادی ( مدیریت )

      5 سال پیش

      سلام مسعود از این فرصت که می تونید برای دوستاتون در شب یلدا گیتار یزنید حسابی استفاده کنید و لذت ببرید . و اینکه لازم نیست استرس داشته باشید چون استرس برای وقتی هست که می خواهید یه کاری رو بدون نقص ارائه کنید بهتره تمرکز اصلی تون رو بزارید روی اینکه از گیتار زدن خودتون و دوستاتون لذت ببرند و دقت کنید که مخاطب عام از درست گیتار زدن شما لذت نمی بره بلکه از حسی که شما بهش منتقل می کنید لذت می بره بازم برای اینکه یکم بیشتر درباره این موضوع بخونید می تونید مطلب گیتار زدن در جمع و استرس رو در بلاگ ما مطالعه کنید.

  4. کاربر مهمان

    5 سال پیش

    ایول لامینور من که دنبال آکوردهای شب یلدا بودم و خیلی برام این خوب بود فقط اگه میشد بتونم اینا رو دانلود کنم که دیگه حرف نداشت دمتون گرم

    • جلال برآبادی ( مدیریت )

      5 سال پیش

      درود بر شما آکوردهای شب یلدا که در این پست آورده شده اند همشون به بخش آکوردهای گیتار در سایت لامینور لینک داده شدند و شما می تونید با دنبال کردن هر لینک به آکورد مورد نظرتون دسترسی داشته باشید و در گام مورد نظر آکورد یلدا مورد نظرتون رو به صورت پی دی اف دانلود کنید