قیمت گیتار کلاسیکCort AC200 NAT

با توجه به درخواست شما کاربران سایت لامینور برای قرار دادن قیمت گیتار در سایت، ما تصمیم گرفتیم محدوده قیمت گیتارهای محبوب در ایران را برای اطلاع شما در سایت قرار دهیم.
آخرین بروزرسانی: ۹ آذر ۱۳۹۹


قیمت گیتار کلاسیک Cort AC200 NAT

باتوجه به بررسی‌های انجام شده توسط تیم لامینور، محدوه قیمت گیتار کلاسیک کورت AC200 NAT در هفته اول آذر ماه ۱۳۹۹ طبق قیمت درج شده در سایت‌های معتبر فروش گیتار  5,200,000 تومان می‌باشد.

(شما می‌توانید سوالات خودتان را راجع به گیتار کلاسیک Cort AC200 NAT در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما درمیان بگذارید، ما به سوالات شما جواب می‌دهیم.)

 

در بین فروشگاه‌های بررسی شده، سایت سازکالا و سل شاپ این ساز را با کمترین قیمت (5,200,000 تومان) به فروش می‌رساند.

قیمت گیتارکلاسیک Cort AC200 NAT در:

سایت دیجیکالا : ناموجود

سایت سازکالا:  5,200,000 تومان

سایت ساز بازار : قیمت بروزرسانی نشده

سایت دنیای ساز : قیمت بروزرسانی نشده

سایت دودوک : قیمت بروزرسانی نشده

سایت سل شاپ: 5,200,000 تومان

سایت ساز ۲۴: قیمت بروزرسانی نشده


معرفی گیتار کلاسیک Cort AC200 NAT

شرکت مشهور کورت که یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین شرکت های تولید گیتار در دنیا است، از سری گیتار هایی رو نمایی کرده است که با استفاده از آن ها نه تنها می توانید این ساز را به راحتی یاد بگیرید، بلکه می توانید از کیفیت ساخت و صدای فوق العاده آن ها نهایت لذت را ببرید.

سری گیتار های AC این شرکت به گونه ای طراحی شده اند که باعث می شود شما بتوانید با راحتی کامل به نواختن گیتار بپردازید. امکانات و ویژگی های فوق العاده ای که برای این گیتار ها در نظر گرفته شده است، باعث می شود تا هر نوازنده از این گیتار ها لذت ببرد و صدای مورد نظر خود را از این محصولات به دست بیاورد.


مشخصات فنی گیتار کلاسیک Cort AC200 NAT

  • نوع ساز: گیتار کلاسیک
  • چوب دسته: ماهاگانی
  • جنس صفحه رویی: اسپروس
  • جنس صفحه زیر و کناری: ماهاگانی
  • جنس سیم: فنر، فلز
  • پیکاپ:‌ندارد
  • رنگ: نچرال


آیا شما علاقه‌مند به یادگیری گیتار هستید اما قیمت گیتارها بالاس؟

شاید بعضی از شما دوستان از بالا رفتن قیمت این گیتار محبوب ناراحت باشید اما شما نباید انگیزه خود را برای یادگیری گیتار از دست بدهید. شما میتوانید گیتار دست دوم کلاسیک Cort AC200 NAT را از سایت هایی نظیر تهران ملودی، دیوار و ... با قیمتی حدود 40% ارزانتر تهیه نمایید.

همچنین شما می‌توانید تجربیات و توصیه‌های خودتان را راجع‌به گیتار کلاسیک Cort AC100 OP در قسمت دیدگاه‌های این مطلب با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه ها(0 دیدگاه)

دیدگاهی برای این پست موجود نیست. اولین نفری باشید که نظر خود را در رابطه با این ویدئو بیان میکند!